Geüpdatete Versie.
Bekijk de beschrijving hieronder.
Gelooft u nog steeds in de Cross Moving Average? Als programmeur ben ik altijd op zoek naar de eenvoudigste oplossing. Ik kwam de zin tegen "er is geen magische instelling voor de cross MA". Deze indicator probeert telkens veel instellingen uit wanneer het tijdsbestek of het symbool verandert, of zelfs bij elke nieuwe candle. Het werkt door de laatste 100 candles te analyseren en de instellingen te kiezen met de beste resultaten. Het meet simpelweg de afstand tussen een korte en een lange signalen, alsof iemand deze zonder stop loss heeft verhandeld. Het houdt rekening met de spread.
Het onderste venster toont de afstand tussen de korte en lange Moving Average. Positieve waarden zijn voor long trades, negatieve waarden zijn voor short trades in pips. Met de "profit oscillator" kunt u een trade afsluiten in de winst door te controleren of short/long trades een maximale afwijking hebben en deze net voor de maximumwaarde te beëindigen.
De bovenste regel geeft aan: "Winst vandaag met MA 5/19 is 60 pips". De indicator of de gebruiker heeft 5 gekozen voor de snelle MA en 19 voor de langzame MA. Het volgende tekstveld toont de resultaten van gisteren, gevolgd door het signaal Long of Short. Traders kunnen twee moving averages aan de grafiek toevoegen en deze instellen op de gegeven waarde.
Ik ben op zoek naar meer verschillende MA-aanbevelingen in de literatuur.
Parameters
- PeriodShort=6;
Periode voor de snelle MA. Negeer als optimalisatie waar is. - PeriodLong=40;
Periode voor de langzame MA. Negeer als optimalisatie waar is. - Method=0;
Methode voor iMA. - Optimize=true;
De indicator kiest automatisch waarden voor de snelle en langzame MA. - DrawTriangles=true;
Teken driehoeken in de grafiek. - MinShortMA=2;
MaxShortMA=20;
MaxLongMA=100;
Min en Max waarden voor de optimalisatie, het zal waarden tussen 2 en 20 voor de snelle MA en 7 tot 100 voor de langzame MA proberen. - StepLongMA=5;
StepShortMA=5;
Om de zoektocht te versnellen, probeert het elke derde waarde uit. - CountOptimize=200;
Het analyseert 200 candles uit het verleden. Hoe meer candles u analyseert, hoe langzamer het zal zijn; een groot aantal kan ook resulteren in minder goede resultaten. - OptimizeOnNewCandle=false;
Start optimalisatie bij elke nieuwe candle. Opmerking: Optimalisatie kan enige tijd duren en uw terminal vertragen. - Alarm=true;
Geef een signaal als er een nieuw signaal verschijnt.
De volgende stap is dat ik een expert advisor wil maken, maar ik vraag me nog steeds af hoe ik een zijwaartse trend kan detecteren die niet verhandeld moet worden met de cross MA. Tot nu toe maakt mijn EA, gebaseerd op de geoptimaliseerde cross MA, soms uitstekende winsten en verliest deze de volgende dag weer.
Geüpdatete Versie
Nieuwe functies:
- De indicator tekent nu de moving averages binnenin de grafiek, de "profit oscillator" is binnen een andere indicator (MAProfit2), beide communiceren met globale variabelen.
- Ondersteunt MA Kanalen (zie e-book op www.vnchanger.org), de langzame moving average is verdeeld in twee lijnen, één voor lage en één voor hoge waarden, dit moet verliezen in een zijwaartse markt vermijden.
- In plaats van alle combinaties te testen, kan het bepaalde MA-reeksen testen die in de literatuur zijn gevonden. Om dit te doen, stel OptimizeAll in op false en OptimizeSystems op true.
U kunt de systemen tabel toevoegen of wijzigen. Zorg ervoor dat u deze beëindigt met 0,0,0,0,0,0.
extern bool OptimizeAll=false;
extern bool OptimizeSystems=true;
int Systems[] = {PRICE_MEDIAN,MODE_SMA,50, PRICE_MEDIAN,MODE_SMA,200,
PRICE_MEDIAN,MODE_SMA,50, PRICE_MEDIAN,MODE_SMA,100,
// Death Cross
PRICE_MEDIAN,MODE_SMA,10, PRICE_MEDIAN,MODE_SMA,40,
PRICE_MEDIAN,MODE_SMA,13, PRICE_MEDIAN,MODE_SMA,26,
PRICE_MEDIAN,MODE_SMA,5, PRICE_MEDIAN,MODE_SMA,10,
PRICE_CLOSE, MODE_EMA,5, PRICE_OPEN, MODE_EMA,6,
PRICE_MEDIAN,MODE_SMA,3, PRICE_MEDIAN,MODE_SMA,8,
0,0,0,0,0,0};
- Nieuwe meldingen kunnen worden gegeven als stem, om dit te ondersteunen, moet u gspeak downloaden, bijvoorbeeld van https://www.mql5.com/en/code/8621.
Als u geen stem wilt, moet u de code wijzigen. Verwijder de regels van #import "speak.dll" tot #import en schakel de gSpeak-functie in. Bedankt aan de auteur voor deze geweldige DLL.
void gRate(int rate);
void gVolume(int rate);
void gPitch(int rate);
void gSpeak(string text);
#import
// als u de speach.dll niet hebt (of wilt), schakel deze in
/*
void gSpeak(string x)
{
}
*/
Als u de stem niet verwijdert, kunt u na enige winst beginnen te houden van de stem van "Oncle Sam" die spreekt.
- Bij de eerste start of bij parameterwijzigingen, herinnert het zich de candle van de eerste trade, dit moet voorkomen dat oude trades opnieuw worden geschilderd met verschillende.
- De driehoeken hebben nu drie kleuren: Groen voor long trades, Rood voor short trades en Violet voor trades met verlies (long of short). De kleuren kunnen worden gewijzigd in de broncode:
int ColorShortTrade = Red;
int ColorBadTrade = Violet;
- De stappen in MA-optimalisatie zijn ingesteld op 5.
- De interne naam van deze indicator is veranderd in SMA (Slimme Ass ... het toont hoe je achteraf had moeten handelen).

MA Optimizer
Gerelateerde berichten
- Master Tools - De ultieme indicator voor MetaTrader 4
- BykovTrend_HTF_Signal: Dé Indicator voor MetaTrader 5 voor Trendanalyse
- Alerts op Nieuwe Bar: Een Handige Indicator voor MetaTrader 4
- Prijs in het Poolse Coördinatensysteem - Indicator voor MetaTrader 5
- Open Range Breakout Indicator voor MetaTrader 5: Ontdek de Kracht van deze Tool