Home Systeemhandel Bericht

Very Blonde Systeem - De ideale EA voor MetaTrader 4

Bijlage
8711.zip (1.3 KB, Downloaden 2 keer)

Hallo traders! Vandaag wil ik jullie iets vertellen over een heel simpele Expert Advisor (EA) die je kan gebruiken in MetaTrader 4.

Deze EA wacht tot de prijs een sterke fluctuatie van x pips in y minuten heeft (het veld "Limit" is de fluctuatie waarde en "PeriodX" is de tijd, beide aanpasbaar). Zodra deze fluctuatie zich voordoet, opent het een reverse positie met een grid van limieten om de positie te versterken (het veld "Grid" is ook aanpasbaar).

Alle posities worden gesloten wanneer het bedrag (het veld "Amount", ook aanpasbaar) is bereikt. Je kunt ook deze regel gebruiken: if(getProfit() >= AccountBalance() / 1000) { CloseAll(); } als je wilt dat je winst in verhouding staat tot je balans.

Wees echter voorzichtig, want het kan behoorlijk riskant zijn. Je kunt jezelf blootstellen aan een groot aantal lots. Daarom is er de optie "LockDown" die je posities beschermt na een bepaalde pips (aanbevolen rond de 400, wat gelijkstaat aan 40 pips). Persoonlijk raad ik aan om deze EA niet op een live omgeving te gebruiken, maar het geeft je wel een idee van hoe veel je kunt blootstellen.

Deze EA kan op elk grafiek- of tijdsbestek worden gebruikt, maar zorg ervoor dat je het eerst optimaliseert. Dit voorbeeld is voor een 1M EURUSD, maar ik ben er vrij zeker van dat je betere resultaten kunt behalen met EURJPY.

Veel plezier met traden!

Groeten,

David

Very Blonde System

• Gebruik deze EA met voorzichtigheid.
  • Optimaliseer altijd voordat je live gaat.
  • Overweeg de "LockDown" functie voor extra veiligheid.

Gerelateerde berichten

Reactie (0)