Home Systeemhandel Bericht

Snowies EA: Drie Indicatoren voor MetaTrader 4

Bijlage
10747.zip (11.21 KB, Downloaden 2 keer)

Let op: als je de risico-instelling op 0 zet, wordt de lotgrootte voor elke trade automatisch ingesteld.

Stel de reverse in op true om de tegenovergestelde trade uit te voeren wanneer deze op false is ingesteld.

Strategie Tester Rapport

2bar
AlpariUK-Classic-2 (Build 419)
SymboolGBPUSD (Britse Pond vs Amerikaanse Dollar)
Periode4 Uur (H4), 02-01-2012 00:00 - 01-06-2012 20:00
ModelElke tick (de meest nauwkeurige methode gebaseerd op alle beschikbare tijdframes)
ParametersRisk=0; Lots=1; Stop=50; TakeProfit=100; Reverse=false; ...
Bars in test1661Ticks gemodelleerd7089055Modelleringskwaliteitn/a
Initiële storting10000,00
Totaal nettowinst3180,60Bruto winst7721,20Bruto verlies-4540,60
Winstfactor1,70Verwachte winst113,59
Totaal aantal trades28Korte posities (winst %)18 (44,44%)Lange posities (winst %)10 (60,00%)

Indicatoren

Ik heb de EA ontworpen, maar kreeg hulp bij het schrijven van de code van Onestep, zij waren geweldig.

De eerste indicator die we gebruiken, is de LWMA CROSSOVER SIGNAL.

Deze geeft twee punten op de grafiek weer waar er een crossover is van de snellere en langzamere LWMA. De eerste is een pijl die naar beneden wijst en rood gekleurd is, wat een dalende trend aangeeft – het is de eerste van drie signalen die ik wil gebruiken om een mogelijke SHORT TRADE te signaleren.

De tweede pijl wijst omhoog en is lentegroen gekleurd, wat het eerste signaal is voor een mogelijke LONG TRADE.

LWMA Variabelen

De variabelen die je kunt aanpassen voor de LWMA indicator zijn:

• Snellere LWMA;
  • Langzamere LWMA.

Afbeelding:

LWMA CROSSOVER SIGNAL indicator

De tweede indicator is de AMA.

Deze indicator tekent een voortschrijdend gemiddelde lijn. Wanneer de lijn omhoog gaat, worden blauwe stippen op de lijn geplaatst, en wanneer de lijn omlaag gaat, worden gouden stippen op de lijn geplaatst. Deze stippen gebruik ik als tweede signalen voor LONG of SHORT trades.

Wanneer het eerste signaal van een rode pijl van de LWMA indicator verschijnt in lijn met een kaars die een dalende trend aangeeft, moet de EA zoeken naar het tweede signaal van een gouden stip enkel. Deze moet verschijnen op de AMA-lijn op dezelfde of de volgende kaars na de eerste LWMA-signaal op de grafiek. Dan kunnen we doorgaan naar het laatste signaal van de derde indicator voor een mogelijke SHORT TRADE.

De AMA variabelen die je kunt aanpassen zijn:

• Periode AMA;
  • nfast;
  • nslow;
  • G;
  • dK.

Afbeelding:

AMA indicator

De derde indicator is de FXBAY-MACD.

Deze indicator is een standaard MACD-indicator, met een histogram voor het verschil tussen de twee getekende lijnen.

Het zijn de histogrampunten die helpen met het derde signaal om een LONG of SHORT trade uit te voeren. Ik gebruik ook het histogramsignaal om een LONG of SHORT trade te sluiten.

Afbeelding:

• LONG TRADE NEMEN:
    Als ik de twee signalen van de LWMA en de AMA heb om LONG te gaan (de groene pijl en de blauwe stip), en de histogram van de MACD-indicator op de kaars waar de AMA-stip verschijnt een POSITIEF NUMMER is, dan neem ik de trade.
  • LONG TRADE SLUITEN:
    Om een LONG TRADE te sluiten zodra de HISTOGRAM op de MACD-indicator op 0.000 (nul) of lager dan nul (negatief getal) komt.
  • SHORT TRADE NEMEN:
    Als ik de twee signalen van de LWMA en de AMA heb om SHORT te gaan (de rode pijl en de gouden stip), en de HISTOGRAM op de MACD-indicator waar de AMA-stip verschijnt een NEGATIEF NUMMER is, neem ik de SHORT TRADE.
  • SHORT TRADE SLUITEN:
    Ik wil de trade sluiten als de HISTOGRAM op de MACD-indicator op 0.00 (nul) of hoger dan nul (positief nummer) komt.

MACD Variabelen

• Snelle EMA;
  • Trage EMA;
  • Signaal EMA.

ANDERE VARIABELEN

STOP LOSS in PIPS is hetzelfde voor alle trades.

RISICO % van wat er op de rekening staat.

TAKE PROFIT in pips op de EA.

WANNEER DE TRADE OPENEN op de volgende OPEN KAARS of DIRECT ZODRA DE INDICATOREN IN LIJN ZIJN.

AANBEVELINGEN:

• Alle hulp of ideeën zijn zeer welkom.
  • De daadwerkelijke EA heet Snowies EA, en de drie indicatoren zijn AMA, FX-Bay_MACD en LWMA.

Gerelateerde berichten

Reactie (0)