Home Systeemhandel Bericht

Ontdek de MarketsMaster EA: Jouw Expert voor MetaTrader 4

Bijlage
31326.zip (27.55 KB, Downloaden 2 keer)

De MarketsMaster EA is een krachtige Expert Advisor geschreven in MQL4, die vier verschillende signalen genereert op basis van zes indicatoren. Of je nu handelt in Forex, indices of metalen, met de juiste instellingen kan deze EA op elk type aandeel worden gebruikt.

Deze expert presteert het beste op tijdframes van M15 tot H1, althans volgens mijn handelsstrategie. Elk tijdframe kan echter winstgevend zijn, mits je strategie aansluit bij de behoeften van die specifieke periode.

Je kunt de orders openen met vaste lotgroottes of een percentage van je balans riskeren per lot.

De EA maakt gebruik van diverse indicatoren zoals Volumes, PSAR, Stochastic, Bull en Bears Power, ATR en MFI om optimale handelsbeslissingen te nemen.

Winst wordt gerealiseerd via Trailing en Trailing Step voor één order. Als er meerdere orders geopend zijn, wordt de winst genomen op basis van geld of een percentage van de balans, net zoals bij verliezen. Vergeet niet dat het niet activeren van het verliespercentage gelijkstaat aan het toestaan van een verlies van 100 procent.

Voordat je begint met backtesten, raad ik aan om eerst de indicatoren aan je grafiek toe te voegen. Bekijk de minimale volumes voor een trend en evalueer de beste combinaties tussen de overige indicatoren en tijdframes. Dit helpt je om met minder parameters te backtesten.

Daarnaast is het belangrijk om de gemiddelde beweging per trade te beoordelen om een waarde voor de Trailing Profit in te stellen.

VERGEET NIET: Voeg URLs toe in Tools / Options / Expert Advisors / activeer: Allow WebRequest voor de vermelde URL en voeg beide URLs voor nieuws toe. Houd er rekening mee dat nieuws niet kan worden opgehaald voor indices en metalen. Schakel dit dus niet in voor deze, omdat dit andere EA's op andere grafieken kan verstoren.

Als iemand dit wil vertalen naar MQL5, zou dat geweldig zijn. Ik ken MQL5 nog niet. Als je dat wel doet, stuur me dan alsjeblieft een kopie 😉.

Gerelateerde berichten

Reactie (0)