Home Systeemhandel Bericht

Ontdek de Kracht van een Laptrend EA voor MetaTrader 4

Bijlage
8460.zip (11.27 KB, Downloaden 2 keer)

In deze blogpost wil ik je iets vertellen over een interessante Expert Advisor (EA) die is gebaseerd op de Laptrend en enkele andere indicatoren. Deze EA is ontwikkeld volgens de richtlijnen van Sergey Kovalev.

Beschrijving: Zoals eerder vermeld, ben ik van plan om deze EA uit te testen. Ik heb strenge invoercriteria ingesteld, wat logisch is gezien de huidige marktomstandigheden. De Laptrend controleert de nauwkeurigheid van de invoer op drie verschillende tijdframes, en de EA kan op elk van deze tijdframes worden geïnstalleerd. Het werkt op de tijdframes die in de code zijn aangegeven.

Als je dat wilt, kun je de EA naar eigen inzicht aanpassen. Het belangrijkste is dat iemand de kans krijgt om deze te testen. Helaas hapert mijn computer tijdens het testen van deze EA. Desondanks presteert het redelijk goed op een demo-account. Ik hoop op een gegeven moment meer nauwkeurige informatie te verkrijgen.

Dus, als je geïnteresseerd bent in het testen van deze EA, laat het me weten! Laten we samen de mogelijkheden verkennen.

Gerelateerde berichten

Reactie (0)