Home Systeemhandel Bericht

Gaps Vangen – Effectieve EA voor MetaTrader 4

Bijlage
11199.zip (971 bytes, Downloaden 2 keer)

Welkom bij mijn nieuwste blogpost! Vandaag wil ik een expert advisor (EA) met jullie delen die zich richt op het vangen van gaps. Dit systeem is eenvoudig te gebruiken en bevat enkele handige opmerkingen. Ik heb het getest in de strategie tester, zodat jij zelf de resultaten kunt bekijken.

Ik heb deze EA op verschillende valuta's uitgeprobeerd, maar ik heb ontdekt dat het vooral effectief is op de volgende paren: EUR/USD, GBP/USD, USD/CHF en AUD/NZD. De resultaten zijn positief, met winst en zonder verliezen!

Deze EA houdt rekening met de spread van de valuta bij het berekenen van de winst. Het idee achter het systeem is simpel: de expert vergelijkt de openingsprijs van de nieuwe candle met de hoogste of laagste prijs van de vorige candle. Als er een gap is, wordt er direct een order geplaatst met een take profit.

Over het algemeen ben ik niet zo’n fan van stop loss, maar je kunt die gemakkelijk in het programma toevoegen als je dat wilt. Ik hoop dat je net zo enthousiast bent over deze EA als ik. Persoonlijk gebruik ik het en ben ik nog steeds op zoek naar andere effectieve strategieën om te programmeren en winst te maken.

Tot de volgende keer!

Gerelateerde berichten

Reactie (0)