Citaat:
Laten we het onderwerp van de Tartan "50 pips per dag" verder verkennen, maar dan vanuit een iets andere invalshoek, zoals ik het zie.
Je kunt gegarandeerd 50-60-100 pips binnenhalen als je vanuit de flat instapt. Iedereen heeft al lang opgemerkt dat wanneer de prijs consolideert, de moving averages zich als een strik met elkaar verweven. Een grote beweging rijpt en ik stel voor om een deel van deze beweging te grijpen en in je zak te steken. Ik heb de i-CA indicator ontdekt in plaats van de moving averages; het is comfortabeler om de stops daarop te plaatsen en het is meer demonstratief. Misschien heeft het nog andere voordelen die ik niet diepgaand heb onderzocht.
Op verzoek van mijn maatjes van Alpari heb ik de EA e-CA-5 (geüpload) getekend voor een doorbraak van één i-CA lijn. Het leek me dat één niet genoeg is voor een gegarandeerde winst, dus heb ik er nog twee toegevoegd met verschillende parameters. Kijk nu eens naar het resultaat.
Let op: Het werkt met de i-CA indicator.
Invoergegevens:
extern double TakeProfit = 60; extern int StopLoss = 40; extern double Lots = 0.1; extern int Trailing = 0; extern int Step = 0; extern int MA.Period = 35; extern int MA.method = 0;//MODE_SMA extern int sigma_b=5; extern int sigma_s=5;

e-CA
Een Voorbeeld van Werking:

Bekijk ook het bijgevoegde Zip-bestand.
Gerelateerde berichten
- Visuele Orderverwerking: De Expert voor MetaTrader 4
- Schnick: Ondersteunende Vector Machine Leerhulpmiddel voor MetaTrader 5
- MQL5 Wizard: Handelsignalen op basis van Hammer/Hanging Man + RSI voor MetaTrader 5
- MQL5 Wizard: Handelsignalen Geïnspireerd Door Morning/Evening Stars + MFI voor MetaTrader 5
- MQL5 Wizard: Handelsignalen op Basis van Dark Cloud Cover/Piercing Line + MFI