Home Technische indicator Bericht

Kuskus Starlight: De Must-Have Indicator voor MetaTrader 5

Bijlage
54894.zip (2.73 KB, Downloaden 0 keer)

Indicator Naam: Kuskus Starlight

Beschrijving:
Kuskus Starlight is een technische indicator die fungeert als een oscillator. Hij maakt gebruik van een Fisher-prijs transformatie om traders te helpen bij het identificeren van mogelijke markttrends en omkeringen. De indicator is genormaliseerd over een specifiek bereik van periodes en heeft instelbare gladheidsparameters om de responsiviteit aan te passen. Deze indicator wordt vooral gewaardeerd als bevestigingstool binnen handelsystemen en helpt bij het valideren van potentiële handelsignalen.

Achtergrond:
Ik ontdekte de Kuskus Starlight indicator via Stonehill Forex en het No Nonsense Forex (NNFX) YouTube-kanaal. Beide platforms benadrukken de waarde ervan als bevestigingsindicator binnen hun handelsystemen. Volgens Stonehill Forex dateert de indicator uit 2007, terwijl NNFX verwijst naar de release in 2017.

Voor een gedetailleerd overzicht en toepassing van de Kuskus Starlight indicator, kun je de volgende bronnen raadplegen:

Waarom Ik Het Heb Gecodeerd:
Als gebruiker van MetaTrader 5 (MT5) kon ik geen versie van de Kuskus Starlight indicator vinden die compatibel was met MT5. Ik zag de waarde in voor traders in de MT5 omgeving en heb het initiatief genomen om het zelf te coderen, zodat de functionaliteit en integriteit overeenkomen met het originele algoritme.

Originele MT4 Code en Algoritme:
De originele versie van deze indicator, ontworpen voor MetaTrader 4 (MT4), is gepost door Scriptor en kan hier worden gevonden: Kuskus Starlight - MQL4 Code Basis. Mijn aanpassing voor MT5 is gebaseerd op deze code en behoudt de kernprincipes, terwijl het toegankelijk is voor de MT5 gemeenschap.

Ik hoop dat deze MT5 versie van Kuskus Starlight een waardevolle aanvulling op je trading toolkit zal zijn!

Indicator Instellingen:
Type Teken Opties
Indicator Instellingen

Teken Type Opties: Lijn

Teken Type Opties: Histogram

Teken Type Opties: StaryStaryNight

Pijl Type Opties: Veel verschillende pijltjes om uit te kiezen

Gerelateerde berichten

Reactie (0)