Beschrijving:
De aangepaste versie van het programma Trading Simulator is ideaal voor razendsnel trainen, het perfectioneren van strategieën en het testen van indicatoren.
Op deze pagina vind je een gedetailleerde beschrijving van de basisfuncties. Hier zal ik me richten op de nieuwe mogelijkheden.
Break Points:
In het programma is de functie BreakPoint opgenomen, die de tester pauzeert wanneer de prijs de ingestelde Top of Bottom waarde bereikt.
Deze functie maakt gebruik van een dll-bibliotheek, dus zorg ervoor dat je de adviseur toestemming geeft om dit te doen:

Met BreakPoint kun je:
- Het exacte moment van de prijs vastleggen,
- Ingangspunten vastleggen en de situatie analyseren,
- Of een order openen alsof het een Stop of Limit Order is.
Waarden van Break Points worden ingesteld met behulp van de labels Training Upper Stop en Training Lower Stop, via de eigenschap "Text", en worden uitgevoerd door het label omhoog te verschuiven (vergelijkbaar met andere controllers van de oude versie van het programma).

Trading Simulator v.2
Wijziging van orders:
Het handelsproces, vooral bij handmatige strategieën, vereist vaak een flexibele analyse van veranderende situaties. Daarom is het belangrijk om de mogelijkheid te hebben om de waarden van Stop-Loss en Take Profit aan te passen.
Om dit te doen, moet je:
- De waarde van Stop-Loss en/of Take Profit in de bijbehorende labels aanpassen.
- Het label Mod. van de desbetreffende geopende order omhoog verschuiven.
Samenvatting:
De Trading SIMULATOR maakt het eenvoudig mogelijk om bijna alle elementaire handelsoperaties te simuleren:
- Handmatig openen van markt (onmiddellijke) orders.
- Handmatig openen van uitgestelde (stop, limiet) orders (via break points).
- Handmatig wijzigen en sluiten van orders.
Ik ben ervan overtuigd dat werken met de Trading SIMULATOR je zal helpen om typische fouten te vermijden en je geld en zenuwen te sparen.
Gerelateerde berichten
- MQL5 Wizard: Handelsignalen Geïnspireerd Door Morning/Evening Stars + MFI voor MetaTrader 5
- MQL5 Wizard: Handelsignalen Geïnspireerd door Morning/Evening Stars en RSI voor MetaTrader 5
- Handelssignalen met MQL5 Wizard: EMA Crossover Strategie met Tijdfilter
- Geschiedenis Downloader - handige tool voor MetaTrader 4
- Handelen met MQL5 Wizard: Signalen op Basis van Prijsoverschrijding met MA en ADX