Het systeem is natuurlijk niet nieuw, maar dat is niet het belangrijkste. Wat ik moeilijk vond, was om iets goed te implementeren zodat ik het ook goed kon testen. Bovendien had ik deze functionaliteit ook nodig in andere handelsstrategieën. (In de huidige vorm is het alleen nuttig voor degenen die EXTRA geld hebben, om het zo maar te zeggen).
Om specifieker te zijn, ik kon de positieomkering niet goed implementeren. De huidige staat van het programma implementeert iets als:
BIJVOORBEELD:
SHORT POSITIE 1e kaars: sluitingsprijs is boven de MA (koopsignaal) 2e kaars: sluiting van de shortpositie bij de openingsprijs van de nieuwe kaars (dit is wanneer de longpositie geopend moet worden) 3e kaars: (hier gaat het mis) de longpositie wordt geopend bij de openingsprijs van deze kaars (en niet de 2e kaars).
Dit proces wordt geïllustreerd in de afbeelding (beschrijving van de situatie met "KOOP", hetzelfde geldt natuurlijk voor de "VERKOPEN").
Ik zou het geweldig vinden als meer ervaren traders dan ik zouden bijdragen aan het oplossen van deze kwestie. Als het mogelijk is, zou ik het op prijs stellen als iemand de bijgevoegde code kan verbeteren. Natuurlijk ben ik ook blij met simpele tips. (Hoewel ik niet zeker weet of ik eenvoudige tips kan omzetten in code - ik heb daar simpelweg te weinig ervaring mee). :)

Gerelateerde berichten
- MQL5 Wizard: Creëer Handelsstrategieën met Bullish en Bearish Engulfing Candlestick Patronen en Stochastic
- Efficiënt Trendvolgend Handelsysteem met Exp_X2MA_JFatl voor MetaTrader 5
- Close Cross MA: Efficiënt Orders Sluiten met MetaTrader 4
- Efficiënt Handelen met het ColorSchaffJCCXTrendCycle Systeem voor MetaTrader 5
- Efficiënt Handelen met de Ang_Zad_C Indicator voor MetaTrader 5