Home Technische indicator Bericht

Solar Wind Indicator voor MetaTrader 5: Een Nieuwe Kijk op Trendanalyse

Bijlage
34815.zip (4.8 KB, Downloaden 0 keer)

Vandaag duiken we in de vernieuwde Solar Wind indicator voor MetaTrader 5. Onlangs was er wat geklap over het gebruik van deze indicator in combinatie met andere tools voor handelsignalen. Na een verzoek om hier iets mee te ontwikkelen, ontdekte ik dat het een klassiek voorbeeld van een re-painter was. Daarom deel ik deze code met een eenvoudige schakelaar om te kiezen tussen de re-paint en non-repaint modus.

Ik weet dat sommigen misschien zeggen dat deze indicator niet veel waard is voor de handel. Maar kijk er vooral naar als een eenvoudig educatief voorbeeld van het verschil tussen re-painting en non-repainting, en als een codevoorbeeld voor het maken van indicatoren in MQ5.

De Solar Wind indicator toont een gladde lijn die aangeeft wanneer de trend bullish of bearish is.

Als je deze soort indicator gebruikt voor je handelsstrategieën, dan is het ook de moeite waard om de Ehlers Fisher Transform eens te bekijken in de codebase.

Je kunt deze indicator eenvoudig instellen tussen re-painting en non-repainting modus met de volgende gebruikersinvoer:
input ENUM_ON_OFF NRP = ENUM_OFF; // Non-Repainting (NPR) AAN/UIT

Versie 1.02 biedt de keuze om gebruik te maken van Custom events en maakt de plotdefinities netter.

Solar Winds op EUR/USD

Gerelateerde berichten

Reactie (0)