DE ACHTERGROND VAN DEZE TRADING TOOL:
De meeste traders verliezen, dat is een feit. Er zijn talloze redenen voor deze verliezen, maar naar mijn mening is de belangrijkste reden dat ze hun emoties niet onder controle kunnen houden als ze met geld omgaan. We hebben allemaal wel eens gezien dat een trader een verliezende positie veel te lang aanhoudt of juist een winnende trade te vroeg afsluit. Dit komt doordat ze niet weten hoe ze hun emoties moeten managen.
Neem bijvoorbeeld Ben, Joey en Rachel. Als we hen allemaal dezelfde trading strategie geven met hetzelfde saldo en dezelfde informatie, zal elke trader aan het eind van de dag een ander resultaat hebben. Dit komt doordat ze mensen zijn en emoties hebben.
Daarom heb ik een hulpmiddel ontwikkeld, de RiskPerTrade indicator, die ervoor zorgt dat Ben, Joey en Rachel alles op hun scherm in procenten kunnen zien in plaats van in euro's. Dit helpt hen om emoties buiten de deur te houden.
Ik moedig je aan om deze 'bril' eens op te zetten! :)
HOE TE GEBRUIKEN:
Bekijk de onderstaande video waarin wordt uitgelegd hoe je deze trading tool kunt gebruiken:
SCREENSHOTS:

ALTERNATIEVE TRADING TOOL:
Daarnaast kun je ook de Overall Risk trading tool bekijken.
DE ACHTERGROND VAN DE OVERALL RISK TRADING TOOL:
Het doel bij het ontwikkelen van deze trading tool was om een goede trading gewoonte te creëren: altijd in procenten te denken in plaats van in euro's. Op deze manier kunnen we kleine rekeningen behandelen alsof het grote rekeningen zijn, wat de overgang naar grotere accounts soepeler maakt.
HOE TE GEBRUIKEN:
Bekijk de onderstaande video waarin wordt uitgelegd hoe je deze tool kunt gebruiken:
Gerelateerde berichten
- Master Tools - De ultieme indicator voor MetaTrader 4
- Alerts op Nieuwe Bar: Een Handige Indicator voor MetaTrader 4
- Ontdek de huidige trend voor alle tijdframes met een handige indicator voor MetaTrader 4
- Open Range Breakout Indicator voor MetaTrader 5: Ontdek de Kracht van deze Tool
- BykovTrend_HTF_Signal: Dé Indicator voor MetaTrader 5 voor Trendanalyse