INLEIDING:
Laat me je een verhaal vertellen. Toen ik begon met traden, leerde ik de scalpingstrategie in een volatiele markt. Ik vond scalping geweldig, vooral wanneer de prijs snel bewoog. Maar scalpen gedurende lange periodes bleek voor mij behoorlijk vermoeiend, vooral in een volatiele markt. Deze markt vraagt om snelle analyses, acties en reacties, en op een gegeven moment verlies ik mijn concentratie en focus, waardoor ik stomme fouten ga maken.
Daarom heb ik deze indicator ontwikkeld die me helpt om automatisch potentiële instapmomenten te identificeren, gebaseerd op de vorming van candlesticks, zodat ik niet alles zelf hoef te doen. Ik weet dat er veel andere traders zijn die hier ook mee worstelen, en daarom wil ik deze indicator graag met je delen. Hopelijk is het nuttig voor jou!
LIVE TRADING SESSIE:
Je kunt de onderstaande live trading sessie van 25 augustus 2020 bekijken en zien hoe ik mijn tools gebruikte in mijn trading.
Bekijk ook de onderstaande video's:
Vergeet niet om je opmerkingen achter te laten en deze scripts te beoordelen. Veel succes met traden!

Deze indicator:
* heeft één invoer waarmee je kunt aangeven of je potentiële instapmomenten wilt identificeren op bullish of bearish trends (het is aan jou om de bullish of bearish trend te kiezen).
* Als je voor de bullish trend kiest, zal deze indicator potentiële bullish instapmomenten identificeren op basis van de vorming van de volgende candlesticks:
- Bullish Hammer (HAM),
- Inverted Hammer (IVH),
- Bullish Engulfing (ENG),
- Bullish Harami (HAR),
- Morning Star (MOS) en
- Bullish Building Momentum.
* Als je voor de bearish trend kiest, zal deze indicator potentiële bearish instapmomenten identificeren op basis van de vorming van de volgende candlesticks:
- Shooting Star (SHS),
- Hanging Man (HGM),
- Bearish Engulfing (ENG),
- Bearish Harami (HAR),
- Evening Star (EVS) en
- Bearish Building Momentum.
Gerelateerde berichten
- PCA Synthetics: Automatische Coëfficiëntselectie voor MetaTrader 5
- iExposure Indicator: Beheer je Handelsposities Efficiënt met MetaTrader 5
- Efficiëntie Ratio (ER) Berekenen met de CEROnRingBuffer voor MetaTrader 5
- Efficiënt Grafische Objecten Kopiëren in MetaTrader 5 met ChartObjectsCopyPaste
- Verbeter je Handelsstrategieën met de ColorXADX Indicator voor MetaTrader 5