Home Technische indicator Bericht

Maak eenvoudig je eigen neurale netwerk voorspeller voor MetaTrader 4

Bijlage
9308.zip (53.08 KB, Downloaden 0 keer)

Auteur:

gpwr, gepost op MQL5

Ik heb een paar variabelen hernoemd om de code leesbaarder te maken en een nieuwe proxyfunctie gecreëerd.

Alle eer gaat naar gpwr voor zijn uitstekende bron.

De BNN voorspeller die door gpwr is gepost is een geweldige indicator, maar veel traders vroegen zich af hoe ze de broncode konden gebruiken om voorspellers te maken op basis van hun eigen indicatoren.

Aangezien deze vraag onbeantwoord bleef in alle bronnen gerelateerd aan neurale netwerken, heb ik besloten om hierop te antwoorden.

Met deze aangepaste versie van de BNN Voorspeller kun je je eigen voorspeller maken, gebaseerd op jouw eigen indicator.

Onderaan de code vind je een functie:

double getValue(int i) {
return(iMA(NULL,0,15,0,MODE_SMMA,PRICE_OPEN,i));
}

Zoals weergegeven, is de indicator een Moving Average voorspeller. Vervang eenvoudig de Moving Average indicator door een andere indicator. Je kunt zelfs iCustom() gebruiken om voorspellingen te krijgen op basis van je eigen indicatoren.

Bijvoorbeeld, als je een RSI voorspeller wilt:

double getValue(int i) {
return(iRSI(NULL,0,14,PRICE_OPEN,i));
}

Installatie:

Kopieer BPNN.DLL naar je experts/libraries/ map.

Je moet MT4 configureren om DLL-imports toe te staan (Tools > opties > Expert Advisors > Vink "Allow DLL imports" aan).

MA Predictor en RSI predictor op EURUSD M30

Aanbevelingen:

• Als je vragen hebt over neurale netwerken, vraag dan de originele auteur, aangezien ik alleen de code heb aangepast om het makkelijker te maken om nieuwe indicatoren te creëren.
  • Als je vragen hebt over hoe je een indicator kunt aanpassen, kan ik antwoorden, zolang je in het Nederlands, Engels, Frans, Spaans of Portugees vraagt. Geen Russisch, Chinees of Italiaans, want die talen spreek ik niet.
  • De 2 voorbeelden MA en RSI zijn slechts voorbeelden. Daarom bieden ze geen externe variabelen om hun periode of andere opties te wijzigen.

Gerelateerde berichten

Reactie (0)