Auteur:
Bill Halliday
Als trader heb ik lange tijd gebruikgemaakt van de standaard pivot points, maar ik was er nooit echt tevreden mee. De pivot lijnen stonden vaak te ver uit elkaar om nuttig voor mij te zijn.
Op een gegeven moment stuitte ik op een andere manier om pivot points te berekenen, genaamd de Camarilla Level Pivot Points.
Je kunt de definities van deze pivot points vinden op: Camarilla Pivot Points Definitie.
Er is slechts één berekening die ik niet correct vind, namelijk die van de PP (Pivot Point). De standaardberekening is die van de standaard pivot point.
In plaats daarvan gebruik ik: PP = (R1 + S1) / 2, omdat dit de pivot precies in het midden van de andere pivot points plaatst.
Zorgen: Ik werk nu al een paar dagen aan dit programma en ik heb nog wel een paar zorgen.
De eerste is dat de laatste Indicator_color niet verschijnt in de kleurenlijst van de indicator.
De tweede zorg is dat de lijnen niet doorlopen naar de laatste paar prijsbalken.
Daarnaast hoor ik graag jullie opmerkingen over de code.
Gerelateerde berichten
- PCA Synthetics: Automatische Coëfficiëntselectie voor MetaTrader 5
- iExposure Indicator: Beheer je Handelsposities Efficiënt met MetaTrader 5
- Efficiënt Grafische Objecten Kopiëren in MetaTrader 5 met ChartObjectsCopyPaste
- Efficiëntie Ratio (ER) Berekenen met de CEROnRingBuffer voor MetaTrader 5
- Verbeter je Handelsstrategieën met de ColorXADX Indicator voor MetaTrader 5