Het Verhaal Achter Deze Handels-tool:
De meeste traders verliezen, dat is een feit. Er zijn veel redenen voor deze verliezen, maar naar mijn mening is de belangrijkste reden dat ze hun emoties niet onder controle kunnen houden, vooral als het om geld gaat. Wanneer we zien dat een trader een verliezende positie te lang vasthoudt of te vroeg een winnende positie sluit, dan is dat vaak het gevolg van een gebrek aan emotioneel management.
Neem bijvoorbeeld Ben, Joey en Rachel. Als zij allemaal dezelfde handelsstrategie en hetzelfde saldo krijgen, zal iedereen aan het einde van de dag een ander resultaat hebben. Dat komt omdat ze allemaal mens zijn en emoties hebben.
Daarom heb ik een hulpmiddel ontwikkeld, wat ik 'de RiskPerTrade' noem. Dit hulpmiddel helpt traders zoals Ben, Joey en Rachel om alles op hun scherm in procenten te zien in plaats van in geld.
Ik moedig je aan om deze 'bril' eens op te zetten! :)
Hoe te Gebruiken:
Bekijk de volgende video waarin wordt uitgelegd hoe je deze handels-tool kunt gebruiken:
Screenshot:

Alternatieve Handels-tool:
Je kunt ook de volgende indicator bekijken, de Overall Risk Trading Tool.
Het Verhaal Achter de Overall Risk Trading Tool:
De reden voor het ontwikkelen van deze tool was om goede handelsgewoonten op te bouwen. Het doel is om altijd in percentages te denken in plaats van in geldbedragen. Op deze manier kunnen we kleine rekeningen behandelen zoals we grotere rekeningen behandelen, wat de overstap van kleine naar grotere rekeningen vergemakkelijkt.
Hoe te Gebruiken:
Bekijk de volgende video waarin wordt uitgelegd hoe je deze tool kunt gebruiken:
Gerelateerde berichten
- Open Range Breakout Indicator voor MetaTrader 5: Ontdek de Kracht van deze Tool
- BykovTrend_HTF_Signal: Dé Indicator voor MetaTrader 5 voor Trendanalyse
- Verbeter je Trading met de WeightOscillator_Alert Indicator voor MetaTrader 5
- ColorXdinMA_Alert: Een krachtige indicator voor MetaTrader 5
- Prijs in het Poolse Coördinatensysteem - Indicator voor MetaTrader 5