Deze indicator is gebaseerd op de kruising van een langzame en een snelle EMA-close (niet zichtbaar) die de hoofdtrend aangeeft. Bij een uitbraak (sluiting van de candle) van het hoge/lage kanaal verschijnt er een stip: als deze wit is, plaats je een kooporder op het niveau van de stip, en als deze rood is, ga je verkopen.
De twee stippenlijn geeft het SL-niveau aan (HI-LO-kanaal berekend op basis van xx EMA). De witte stip is voor de koop en de rode voor de verkoop. De twee dikke lijnen zijn de TP-niveaus (hoogste hoog sinds XX bars en laagste laag sinds XX bars).
Dit is mijn eerste indicator, dus voel je vrij om opmerkingen of suggesties te geven voor verbetering!
Ik gebruik 89 voor de snellere EMA en 144 voor de langzamere, en ik raad aan om SL en TP ook op 89 te zetten. Deze indicator werkt het beste op een tijdsframe van 1 uur of hoger.
Ik ben van plan om een EA te ontwikkelen met deze indicator, die het laatste instapniveau gebruikt als pending order voor kopen/verkopen en een goed systeem van trailing SL en TP.

Gerelateerde berichten
- PCA Synthetics: Automatische Coëfficiëntselectie voor MetaTrader 5
- iExposure Indicator: Beheer je Handelsposities Efficiënt met MetaTrader 5
- Efficiënt Grafische Objecten Kopiëren in MetaTrader 5 met ChartObjectsCopyPaste
- Efficiëntie Ratio (ER) Berekenen met de CEROnRingBuffer voor MetaTrader 5
- Correlatiecoëfficiënt: Een Onmisbare Indicator voor MetaTrader 5